Söndagen

Igår hade vi en riktig mys-söndag, jag & mina fina killar! Johan & Lucas lekte mycket under dagen, Lucas har saknat sin pappa när han har vart borta mycket det senaste.. Så dom byggde med duplo & tågbana medans jag tog lite egentid vid datorn som de inte blivit så mycket av de senaste.



Vid 11 somnade båda killarna och sov i ca 2 timmar, sen när dom vaknade så gick ja upp till dom och så myste vi alla 3 en stund. Sen gjorde vi vofflor till lunch, med drottningsylt & glass till. Efter lunchen så gick vi ut en stund, först gick vi och matade fåglarna och Lucas fick springa av sig lite. Sen ville han sitta i vagnen och så gick vi en promenad.

När vi kom in igen blev de lite film & lek innan Lucas skulle sova. Jag & Johan åt baguetter med räkröra & grönsaker och såg på film under kvällen.

Bilder från promenaden ♥

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

ser jätte mysigt ut :D

2012-03-01 @ 13:14:55
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback