Tillbaka efter ett litet uppehåll

Oj vad längesen det var jag uppdaterade här på bloggen.. Men vi lever, dock har jag inte haft så mycket ork till datorn. Lucas har vart sjuk i ca 1½ vecka, torsdagen den 29/1 blev han lite snuvig och hängig på kvällen och på fredagen var vi hemma och vilade. Sen på helgen blev han piggare för att sedan bli snuvig och hängig igen på måndagen.. Vi stannade hemma från dagis och skolan på måndagen och tisdagen, jag hoppades att han skulle bli bättre av lite vila så att han skulle kunna gå till dagis sen igen.

Hjärt-pannkakor som jag gjorde till lunch på måndagen

Men på onsdagen var han fortfarande snuvig och hängig och på torsdagen så vaknade han med hög feber. På torsdagen kom även hostan som han alltid får när han är förkyld.. Under hela torsdagen låg han med 39 graders feber och orkade inte göra så mycket annat än att se på film.. Under fredagen hade han också feber & hosta, han var lite piggare än på torsdagen men långt ifrån frisk.

En febrig liten kille ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Men lilla killen då... Jobbigt med feber och allt :(

Hoppas han mår bättre nu och att ni får en mysig helg tillsammans <3

KRAM

2012-02-10 @ 14:30:09
URL: http://emmashjartan.se/
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Jobbigt med sjuka barn!

Det är skönt med en blogg paus ibland. Välkommen tillbaka!

2012-02-12 @ 15:32:31
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback