Sjuk liten kille & bilrace

Som jag skrev i tidigare inlägg så hade Lucas fortfarande feber & hosta på fredagen (3/1) men vi åkte ändå upp till Lucas farmor & farfar i Ed som planerat. På lördagen skulle nämligen Johan köra ett bilrace. Så vi åkte dit och åt mat och Lucas såg på film under kvällen, pga hostan somnade han ganska sent och sov dåligt under natten.. Johan åkte iväg redan kl 5 på lördag morgon. Jag & Lucas sov till kl 8 ungefär och då hade dom andra redan åkt iväg för att kolla på racet. Vi hade bestämt att jag skulle ringa till Johans mamma om jag & Lucas också ville komma och titta när Johan körde så skulle Carina hämta oss. Men Lucas hade fortfarande hög feber och väldigt jobbig hosta, dessutom var det minus 15 ute så jag ville inte ta med Lucas ut i kylan.


Så vi stannade hemma i huset och såg på film & myste istället. Det var lite tråkigt att missa racet, men det blir ju nästa år också och att Lucas blir frisk är viktigast. Johan var i ett team tillsammans med Tc, Martin & Ville, dom turades om att köra bilen i loppet som var 6 timmar. Men dom fick tyvärr problem med bilen och kunde inte köra hela tiden ut..

På kvällen så följde jag & Emma med Johan, Tc, Ville & Maritn till en middag som var ordnad till de som hade kört. Lucas stannade hemma och myste tillsammans med farmor & farfar. Vi fick god mat och så var det prisutdelning. Killarna som hade kört var trötta och möra på kvällen så efter prisutdelningen åkte vi hem igen, kom tillbaka till huset vid 22 tror jag.

Hade inte med kameran till middagen, men såhär såg jag ut när vi åkte dit iaf

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till NOvalie och lillebror i magen.

min fina vän <3

2012-02-10 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback