Husvisning, promenad & pizza.

I lördags var vi på ännu en husvisning, Johan åkte iväg tidigt på morgonen till jobbet för att hjälpa en kompis med en bil. Så vid 11 kom mamma bort till oss och så åkte vi för att hämta Johan och sen vidare på husvisning, denna gården var finare än den vi tittade på i fredags. Men det var inte riktigt i min smak ändå, dessutom låg huset på en "sida" och stallet på andra "sidan" av en grusväg där det körde ganska många bilar i hög hastighet och så låg huset precis vid den "stora" vägen.. Så vill jag inte ha det, då kan jag aldrig slappna av när Lucas är ute och leker.

Så vi åkte därifrån igen, får leta vidare. Går ju inte att ta första bästa när man ska köpa hus/gård. Då ska man ju verkligen tycka om allt för att inte störa sig på saker och ångra sig. Vi släppte av Johan på jobbet igen så han kunde fortsätta med bilen.. Sen åkte jag & Lucas med mamma hem där Emma hade lagat lunch som vi åt. Efter lunchen blev det en promenad i set härliga vädret. Vi gick en ganska rask promenad på ca en timme, Lucas hade inte hunnit sova under dagen så han somnade en halvtimme i vagnen. Eftersom han fortfarande är förkyld så låg han nog väldigt gott nerbäddad i vagen, den där jäkla förkylningen släpper ju aldrig.. 

När vi kom in igen så hade Lucas moster Sara bakat sockerkaka som vi fikade på. Sen lekte barnen och vid 6 kom Johan tillbaka från jobbet.. Mycket senare än vad han hade lovat så jag va lite sur på honom.. Men vi åkte hem och beställde pizza, och så såg vi på film. 


Några bilder från promenaden

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår

Synd att gården var på 2 olika sidor. Så skulle inte jag heller vilja ha.

Ni får somsagt leta vidare. Hoppas ni hittar något bra =)

2012-02-27 @ 11:05:08
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback