Torsdagen

I torsdags började jag & Lucas med en mysmorgon, vi åt frukost & tittade på film ♥ Sen lekte vi jage & kurragömma och innan Lucas skulle sova så byggde vi en tågnaba och gjorde ett låångt tåg!


När Lucas hade vaknat så började jag fixa lunch, och så messade ja Lucas moster Frida och frågade om hon hade några planer för dagen. Det hade hon inte, hon var precis klar på badhuset så hon kom till oss och åt kycklingsallad till lunch. När maten var slut så gjorde jag mig iordning och Lucas lekte med Frida. Sen gick vi till willys för Frida skulle handla lite innan vi gick hem till Lucas morfar, han vad inte hemma men vi fikade lite. Lucas ville dock inte ha nån fika, varken glass eller chokladboll, han hade inte ätit nån lunch heller.. Istället hittade han leksaker som var sparade från när jag & mina systrar var små, som han lekte med. 

Bilder från fikat & två böcker som ja köpte på bokrean + två tidningar

Lite senare kom Johan från jobbet och hämtade oss. Vi åkte ut till torp för Johan behövde lite grejer på biltema. Så medans Johan var på biltema så fick Lucas bestämma vilka affärer vi skulle gå i, först valde han djuraffären där vi tittade på fiskarna & kaninerna, sen fick vi vidare till bokaffären och sist gick vi såklart till leksaksaffären där vi stannade tills Johan kom. Då åt vi på subway innan vi åkte hem igen, Lucas åt en pytteliten bit av kycklingen men inget mer.. 

På kvällen när ja skulle lägga Lucas fick jag svar på varför han inte ätit nåt under dagen, förutom frukosten.. På kvällen blev han hängig och kändes varm, så jag kollade tempen och den låg på 39 grader.. Under dagen hade han vart pigg och lekt som vanligt, men han hade inte velat äta nåt.. Han fick en alvedon och somnade på två sekunder, så han hade väl tagit all energi han hade under dagen och sen deckade han i sängen, min lilla älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

vilken fin bild på frida å lucas =)

2012-02-26 @ 19:00:03
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback