Måndag 3/12

I måndags när vi gick till dagiset så var det -10 grader ute och ingen snö. Men en liten stund efter att jag & Kasper kommit hem igen så började det snöa, bara lite men ändå mysigt eftersom jag väntat på att de ska komma snö. När vi hämtade Lucas från dagis så låg det ett väldigt tunt lager med snö på marken och Lucas tyckte att det var väldigt roligt att det äntligen kommit snö! 

Blev lite utelek för mig & Lucas medans Kasper sov i vagnen. Sen gick vi in och åt frukt framför tv innan Lucas somnade. Kasper som hade vaknat när vi gick in åt också innan även han somnade en stund till. Så jag passade på att vila i soffan framför Criminal minds medans båda barnen sov. När Lucas vaknat så åt vi lite lunch och sen gick jag & båda killarna in i Lucas rum och lekte en stund. Kasper låg i Lucas säng medans jag & Lucas byggde lite med duplo. Fick även ett par fina bilder på killarna tillsammans, när Lucas ville mysa med lillebror. 

När Kasper tröttnade på att ligga själv i sängen så gick vi ut i soffan istället och så tog Lucas fram ett spel som vi spelade en stund. Sen lagade jag mat som vi åt när Johan kom från jobbet och efter det åkte vi iväg och handlade lite. När vi kom hem från affären så var klockan så mycket att Lucas skulle sova och vi andra hamnade i soffan en stund innan även vi somnade. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback