Måndag 17/12

I måndags var första dagen på Johans 3 veckor långa ledighet över jul. Så då passade vi på att åka till torp för att handla julklappar. Innan vi åkte till torp så åkte vi till min mormor & morfar där vi blev bjudna på god lunch och så lekte Lucas en stund. Sen åkte vi ut till torp, Kasper som hade vart vaken i bilen till Uddevalla och även när vi var hos mormor, sov hela tiden när vi var på torp. Johan & Lucas gick iväg tillsammans med Johans bror som också var på torp för att hjälpa honom att fixa julklappar. Så jag gick i lugn och ro med en sovande Kasper i vagnen och letade efter julklappar. Efter en stund mötte jag upp Johan & Lucas igen när Emil åkt hem. Vi köpte dom sista julklapparna och så handlade vi även lite mat innan vi åkte från torp. Hämtade upp min syster Sara på vägen och så åkte vi hem till våran pappa. Där åt vi pizza tillsammans och Lucas lekte en stund innan vi åkte hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback