10/12

Fortsättning på den 10/12. Jag, mormor & barnen tog som sagt bussen till stan. Klockan halv 2 hade Lucas tid hos ögonläkaren. För er som inte vet så har Lucas så har Lucas haft en liten skelning på ena ögat sen han var liten, inte alltid men ibland ser man att han skelar lite. Så en gång om året har han tid hos ögonläkaren, bara för att kolla hur det utvecklas för dom har inte behövt göra nåt hittils. Men iaf, det gick väldigt bra hos ögonläkaren, Lucas var jätteduktig och gjorde allt läkaren sa att han skulle göra. Och allt såg väldigt bra ut sa läkaren, han visar ju som sagt inga tecken på att han ser dåligt. Var också skönt att min mormor kunde följa med dit, för hon satt ute i väntrummet med Kasper under tiden så att jag kunde koncentrera mig på Lucas när vi var hos läkaren. 

Efter ögonläkaren så åkte vi hem till mamma & Emma. Där åt vi mat tillsammans och sen skulle Mira gå Lucia-tåg på sitt dagis. Så Lucas gick med mormor, Emma, Mira & gammelmormor till förskolan för att kolla på Lucia-tåget medans jag stannade kvar med Kasper och vilade. Jag & barnen sov över hos mamma/mormor den natten. 

Lucas i väntrummet hos ögonläkaren - Barnen sover i bäddsoffan


Kasper med mormor & bonusmormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback