Torp Köpcentrum

I onsdags tog jag & Lucas 13.18 bussen härifrån Högsäter till Uddevalla. Mötte upp Frida, mamma & Mira på stan och så tog vi bussen till Torp köpcentrum. Mormor hoppade på bussen på vägen också. Vi började med att  äta lite mat på Briggen. Sen kollade vi i massa olika affärer, även morfar kom till torp. Lucas gick iväg med gammelmorfar en sväng medans vi kollade på kläder, sen kom han tillbaka jättenöjd. Han hade fått en polisbil från BR av gammelmorfar och även Mira fick en polisbil. 

Jag köpte en tröja till Lucas på H&M (99kr), den va supermjuk och kommer bli skön nu till hösten. Och så köpte jag ett par byxor till mig från mamma avdelningen på H&M (299kr). När jag var gravid med Lucas behövde jag aldrig köpa några mammakläder, använde mina vanliga byxor och tröjor. Men denna gången var jag större när jag var gravid än vad jag var när jag blev gravid med Lucas, vilket betyder att jag inte har så många byxor som passar längre när magen börjar bli större.

Sen kom Johan och hämtade oss efter han slutat jobbet. Hemma gjorde vi hamburgare & pommes till middag och så kollade vi på handbollsmatchen mellan Sverige-Danmark. Jag är inte speciellt intresserad av allt OS som visas på tv nu, men det var kul att se handbollsmatchen, Sverige spelade grymt bra! 




Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Ååå, jättefin tröja :) Den måste jag spana in i butik!

Svar: Ja den är superfin den tröjan :) Har kollat på den några gånger på H&M´s hemsida och när jag gick förbi den i affären så kunde jag inte låta bli att köpa den :)
Sofia Welin

2012-08-10 @ 11:13:30
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback