Måndagen 27/8

I måndags tog jag & Lucas bussen till uddevalla, jag hade tid på Mvc kl 3. Både jag & Lucas somnade en stund på bussen och sen när vi kom fram till stan så tog vi varsin glass medans vi väntade på bussen upp till Mvc.



Det gick väldigt bra på Mvc. Lucas höll koll på vad dom gjorde med mig hela tiden. När hon skulle sticka mig i fingret så frågade han "Vad gör du med mamma??". Sen lekte han lite med bilar medans jag pratade med bm. Sen fick han lyssna på lillebrors hjärta för andra gången, de tycker han låter konstigt. Och när bm skulle kolla mitt blodtryck så frågade Lucas "Vad gör du med mamma nu då??". Allt såg väldigt bra ut!



Efter besöket på mvc så åkte vi ner till stan igen. Mötte upp mamma/mormor, Frida & Mira och så kollade vi lite i affärer. Lucas fick lite nya kläder, 3 par sockar, 2 mjukisbyxor och 3 tröjor. Köpte även en mössa och 2 dreggelscarfar till bebis. Så fixade jag present till Johan också. Sen gick vi till lekplatsen så att barnen fick leka av sig lite, Emma kom dit efter jobbet. Johan jobbade över en stund så när han kom strax före 7 så åt vi mat hemma hos mamma & Emma innan vi åkte hem. Blev lite chokladpudding & Ensam mamma söker innan sängen. 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback