Ikea med syster

Sitter i soffan i svärföräldrarnas hus, Lucas går runt och leker. Bara vi två här just nu, Johans föräldrar är iväg hos några kompisar och Johan är på fest. Johan & Lucas har vart här hela dagen, dom har vart ute med Lucas farmor & farfar och plockat mängder med blåbär & lingon. Jag kom hit förut vid strax efter 6, då åt vi tacos tillsammans innan Johan åkte.

Idag har jag vart på Ikea tillsammans med min syster Frida. Hon kom hem till oss igår kväll och så såg vi på filmen "Hunger games", sen sov hon i gästrummet. Imorse åkte vi vid 11, gick och kollade på övervåningen på Ikea och sen åt vi lunch. Efter det gick vi ner och plockade till oss dom grejerna vi skulle ha. Var härligt att komma iväg en sväng och träffa Frida. Är ju inte så ofta jag är iväg själv, kändes väldigt ovant att inte ha Lucas med. Men det var skönt att kunna kolla på alla grejer utan att Lucas tyckte att det var tråkigt, han hade det så kul hos farmor & farfar.

Här är bilder på dom grejerna som jag köpte


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

love IKEA! man vill ju renovera om hela tin när jag går där haha
skönt att du fick åka iväg själv med frida :) man behöver lite egentid ibland :)

Svar: Ja man kan hitta mängder med saker som man vill/behöver ha på Ikea :P Jo de va skönt att kunna kolla på sakerna ostört utan en sur Lucas bredvid :P Är verkligen inte ofta jag åker iväg utan Lucas, kommer inte ihåg när de va sist.
Sofia Welin

2012-08-25 @ 21:53:58
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Fina saker, gillade skålen skarpt :)

2012-08-27 @ 00:41:20
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback