Helgen 25-26/8

I lördags åkte jag som sagt till Ikea tillsammans med min syster. Då åkte Johan & Lucas upp till Johans föräldrar. Under eftermiddagen var dom ute i skogen och plockade blåbär, dom fick ihop vääldigt mycket blåbär. Sen hämtade Johan mig när jag kommit hem efter Ikea så åt vi tacos hos Johans föräldrar på kvällen. 



Under kvällen var det bara jag & Lucas hemma hos Johans föräldrar för dom var iväg hos några kompisar & Johan var på nån fest. Så vi kollade på barnprogram och åt godis. Sen på söndagen åkte Lucas iväg med pappa & farfar på monster race. Jag var kvar och vilade istället. Lucas tyckte att det var superkul att kolla på monsterbilarna som körde i leran. När dom kom tillbaka efter några timmar så åt vi mat med Johans föräldrar och sen gick vi ut en stund innan vi åkte hem igen. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback