En lugn måndag (20/8)

Igår blev det en väldigt lugn dag hemma. Jag hade knappt sovit något på 2 nätter så jag var vääldigt trött... Natten mellan lör-sön sov vi ju hos mamma och då sov jag & Lucas i Saras rum, hon har 3 råttor som grejade hela natten så jag kunde inte sova.. Och natten mellan sön-mån hade jag den hemskaste halsbrännan hela natten så då blev de inte mycket sömn heller... 

Lucas var lite småseg efter dagen på Liseberg också så vi myste i soffan framför olika filmer. Och så målade Lucas mängder med teckningar. Vi gick ut en liten sväng när det var uppehåll i regnandet och då tog vi fram Lucas cykel. Han tycker fortfarande att de är lite läskigt med den, så han vill inte trampa utan bara sparka sig fram. På eftermiddagen när Johan kom hem så åt vi lite mat. 

Sen vid halv 7 skulle han iväg till en kompis och hjälpa honom med bilen. Lucas ville följa med så de fick han göra. Dom var borta till strax efter 10 på kvällen så jag kunde ligga i soffan och vila. Tittade på Anna Phil & Ensam mamma söker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback