120823

I torsdags när Lucas låg och sov mitt på dagen så ringde min mormor och frågade om vi ville ha fika-besök. Det ville vi såklart! Lucas vaknade strax efter att pratat med mormor, så då tog jag fram dammsugaren och körde över lite snabbt i huset. Sen kom min mormor, morfar & lillasyster Sara hit. Mormor hade med sig av sina bullar & sockerkaka med bär i som vi fikade på :) Sen lekte Lucas med moster Sara & gammelmormor & gammelmorfar innan dom åkte hemåt igen. 


Instagram-bilder från fika & lek

Johan kom precis innan dom åkte och när dom hade åkt så gick han ut för att klippa gräset. Han lånade Fiddes åkgräsklippare och Lucas ville såklart åka med! Och jag började med maten, gjorde egna pannbiffar med sås, färskpotatis & lingonsylt. 


Lucas & pappa klipper gräset


Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback