Vill ha snö, nu!

En månad kvar till julafton, var är snön?? För mig får snön gärna komma nu, så att det blir vinter på riktigt! Till helgen ska vi ställa fram ljusstakar och annat julpynt, men det känns inte lika roligt när det är helt grått och tråkigt ute.. Så jag hoppas att snön kommer snart!

Nu ska jag & Lucas cykla till dagis och sen cyklar jag vidare till skolan (jag kunde inte cykla till skolan/dagis så här sent i november förra året..). Slutar vid 3 idag och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Måste iaf fixa lite till på en design som jag håller på med till en tjej. Och sen har jag några julklappar som jag håller på att fixa ihop. Mysa med Lucas ska jag också göra!!

Hoppas ni får en bra dag!


Våran tomtenisse förra året ♥

Kommentarer
Postat av: Hans och Hennes

Nej men vilken sötnos !

Har du börjat få julkänslor än?

Ha en underbar dag!

2011-11-25 @ 14:00:18
URL: http://hansochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback