Körlektion och religion..

Sitter just nu i skolan, har egentligen ingen lektion idag. Men jag hade körlektion förut vid 9.45 så jag var ändå tvungen att lämna Lucas på dagis, och nu har dom precis ätit lunch där och ska sova. Så eftersom jag inte kan hamta honom riktigt än så kan jag lika gärna plugga en stund. Och det gör jag bäst på skolan, för om man sitter hemma så kommer man alltid på andra saker som man hellre vill göra, typ städa, kolla på tv, leka med Lucas (om han är hemma), eller blogga :P Jo jag bloggar ju nu ändå, men ja ska bara lägga upp detta inlägget och sen kan jag koncentrera mig på Religionen.

Har ingen aning om vad jag & Lucas ska göra sen när jag hämtat honom. Beror på hur trött Lucas är efter dagis, man kan ju alltid hoppas på att han är så pigg och glad som han va igår när jag hämtade honom!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken körskola kör du på ?

2011-11-23 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback