Morgonmys i soffan

Trodde att jag började halv 9 idag, så klockan ringde tidigt imorse. Men när jag kollade på mitt schema efter frukosten så såg jag att jag inte börjar försen 10.40. Så vi har en mysig morgon hemma jag & Lucas, kollar på Nicke Nyfiken och andra barnprogram.

Det tråkiga är att det snöar ute.. Jag vet ju att det faktiskt kan komma lite snö ännu. Men jag trodde faktiskt att vi skulle slippa mer snö nu, vi har ju haft sån härlig värme länge nu. Men det är bara blöt snö som kommer nu så det lägger sig nog inget, hoppas jag. Men jag och Lucas har det mysigt inne i soffan ♥ (Att vi ska ut i slasket sen behöver vi inte tänka på nu :P)


Bilder från i lördags, när det va sommarvärme ute! ♥



Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

man får hoppas att det var den sista snön på vääldigt länge =)

2011-05-03 @ 23:32:44
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

kul att veta :)

2011-05-04 @ 00:09:46
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback