Snabb uppdatering

Nu ska jag strax cykla iväg och hämta Lucas på dagis. Har precis ätit lite lunch efter att ha haft körlektion, riskettan och arbetsintervju. Sen när jag hämtat Lucas så hittar vi nog på något ute för nu börjar det äntligen bli lite fint väder. Vid 5 kommer Johan och då ska jag försöka sova lite innan jag ska jobba natt.

  • 05.45 - Vakna & äta frukost
  • 6.45 - Lämna Lucas på dagis
  • 7.15-7.55 - Körlektion
  • 8-12 - Riskettan på körskolan
  • 12 - Arbetsintervju
  • Hinna slänga i mig lunch
  • 14 - Hämta Lucas på dagis
  • Hitta på något med Lucas
  • 17 - Johan kommer hem och hittar på något med Lucas så att jag kan vila/sova (om jag kan somna, vilket jag troligtvis inte kommer göra)
  • 22-07 - Jobba natt



Bilder som jag tog igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback