Nationellt prov och sommarvärme!

Nu står köttgrytan på spisen och kokar, den är strax klar. Ska bli gott med mat nu, är superhungrig.

Jag gjorde ju nationellt prov i engelska som jag skrev tidigare, både läsförståelse och hörförståelse. Läsförståelsen gick väldigt bra faktiskt, hörförståelsen vet jag inte hur det gick på..

Efter provet så cyklade jag hem och lämnade väskan, hämtade kameran och så gick jag bort till dagis och hämtade Lucas. Det är riktigt härligt väder nu, varmt och soligt så man kan ju inte sitta inne. Så vi mötte upp min syster och hennes kompis Liza. Köpte med oss lite vatten och festis och så gick vi till lekplatsen i margretegärdeparken och lekte där en bra stund. Sen skulle Liza på lektion och vi gick och kollade i några klädaffärer på stan innan vi gick hem till oss. Blev en sväng till biblioteket också innan vi kom hem.

Nu ska jag äta mat med Johan, Lucas sover. Blir väl någon film innan vi somnar också.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken söt keps han har :)



Kom precis på att vi ska till lysekil på fredag, bestämdes igår.. Ska köra iväg svärmor till ett par timmars spabehandling. Åker runt 12-tiden så det beror änna på hur morgonpigga ni är eller om du är ledig på morgonen? Annars får vi nog vänta till nästa vecka :(

2011-05-10 @ 19:52:57
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

äter inte lucas middag med er? =)

2011-05-10 @ 19:59:53
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback