Freeedag!

Sitter här i soffan själv och kollar på grabben i graven bredvid, Johan är i Ed och Lucas ligger uppe och sover. Jag ska strax gå upp och lägga mig bredvid min lilla prins.

Idag hade jag prov i programhantering, hoppas att det gick bra! Jag kom hem vid 12 och Lucas vaknade precis från sin förmiddagsvila. Så Johan fixade spagetti och köttfärssås till lunch :) Efter lunchen myste jag & Lucas i soffan framför Kalle Blomkvist mästerdetektiven. Johan åkte till Ed för att greja med bilarna.
När filmen va slut så spolade jag upp ett bad till Lucas och så badade han och jag duschade och när vi klätt på oss och gjort oss iordning lite så tog vi en promenad bort till mamma och Emma. Där blev vi bjudna på tacos :)
Jag och Lucas gick hem igen vid 8 och Lucas åt välling och sen somnade han.
Lite kortfattat om våran dag..

Orkar inte skriva mer nu, men något som är skönt är att Lucas inte har feber längre. Hostan är fortfarande kvar, men febern är borta och han är piggare igen :) Han mår iaf så bra att han orkade "bråka" vid maten förut :P Värsta trotsen, han testar allt..



Lite bilder från promenaden förut. Lucas tyckte att det va riktigt skönt att komma ut och gå efter att ha vart inne i flera dagar :) Nu under vintern har han mest velat sitta i vagnen när vi är ute och bara velat gå små korta bitar. Men nu ville han gå hela tiden! :) Sen att det tar längre tid att gå promenaden gör ju inte så mycket så länge han är glad :) Han stannade överallt och kollade på saker, pekade på alla bilar och hoppade i vattenpölar, sötnos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback