Soool

Dagen i skolan gick faktiskt väldigt fort. "Helt plötsligt" va klockan 3 så jag kunde gå och hämta Lucas :) Det är ju så underbart väder ute nu så jag har plockat fram vårskorna, har använt dom några dagar nu och det är härligt att gå i vårskor istället för vinterstövlar!




När jag hämtat Lucas så tog vi en promenad till lekplatsen, Lucas är så glad när vi är ute nu. Han älskar att snön är borta! :) Han vill gå själv hela tiden. Busig är han också, han ska såklart springa dit det är jättelerigt :P




Vi va på lekplatsen en bra stund och lekte :) Sen gick vi hem och åt korv med bröd och lekte i tältet. Johan va kvar längre på jobbet idag så han va inte hemma försen halv 7, då busade han med Lucas liten innan Lucas somnade. Och då fixade jag lasange som vi åt på och såg på Sofias änglar och Den hemlige miljonären.
Nu ska jag sova, Johan och Lucas sover redan. Hoppas på lika fint väder imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback