Söndag

Dålig uppdatering på bloggen, jag vet.. Men jag är fortfarande inte helt pigg.. Febern är borta och förkylningen börjar släppa, men i söndags kväll efter att vi hade vart på kalas hos mormor så fick jag världens huvudvärk.. Har aldrig haft värre huvudvärk än vad jag hade då.. Den kom helt plötsligt när jag satt vid datorn, det spännde i hela huvudet och jag blev yr och illamående och såg suddigt.. Fick gå och lägga mig i soffan men det blev inte bättre, jag har ju haft huvudvärk förut. Men jag har aldrig känt något såhär. Har aldrig mått illa, vart yr och sett suddigt när jag haft ont i huvudet förut.. Har ingen aning om vad det beror på..
När jag vaknade på måndag morgon så va jag pigg igen.. Men när jag va på väg till dagis med Lucas i vagnen så kom huvudvärken tillbaka, exakt samma som det hade vart kvällen innan.. Men eftersom jag vart borta från skolan nu när vi vart sjuka så har jag inte tid att va sjuk mer. Fick helt enkelt stå ut i skolan med huvudvärk..

Nog om min huvudvärk.. Vill bara bli av med den nu, den vill inte släppa och jag vet inte vad den beror på.. Men nu vet ni varför jag inte orkat sitta vid datorn så mycket dom senaste dagarna.

Vi va ju på kalas hos min mormor i söndags, hon fyllde år i onsdags så vi blev bjudna på god lunch :) Trevligt att komma ut och träffa familjen igen efter en veckas sjukdom. Lucas lekte och va glad. Det som va mindre roligt va att det snöade och la sig ett lager inder dagen. Men det smälte bort under natten.


Lillasyster Mira är söt i sin klänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback