S U C K ...


Bild från igår mitt på dagen, all snö hade smält bort helt från våran uteplats bara några dagar tidigare.. Och nu ligger det ett tunt lager igen..

Sitter i skolan just nu, har ingen lektion. Men jag arbetar med en engelska uppgift som jag ska skicka in till läraren. Har gjort drygt hälften nu. Ska bli skönt när den är klar! Jag och Lucas tog cykeln till dagis idag också, det snöade inte imorse och det va hyfsat torrt på vägarna. Men nu snöar det igen men jag hoppas att det inte lägger sig.. Annars får jag sätta Lucas i barnstolen och leda cykeln hem.

Idag är det en ganska lång dag på dagis och skolan, jag lämnade Lucas strax före 8 och jag började halv 9. Sen slutar jag vid 3 och hämtar Lucas vid halv 4. Efter det går vi troligtvis hem direkt, inget kul att va ute i det här vädret när det bara är snö och slask.. Kanske ska passa på att städa när det är sånt väder, får se om jag orkar sen eller om vi bara myser.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Fy va tråkigt med mer snö! Här snöar det som tur INTE. och all snö är borta.. Men det är isigt ist så man slår ihjäl sig om man går, haha!

2011-03-11 @ 08:56:35
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback