Onsdag




Har precis lämnat min busunge på dagis, han behövde inte ta av sig ytterkläderna för alla barnen va redan ute. Igår kom vi också precis lagom så att Lucas bara kunde gå ut till dom andra barnen och leka. Han älskar ju att vara ute nu när snön är borta så han va väldigt glad när han såg att dom skulle va ute!

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag iväg till skolan på psykologi lektion. Funderar på att dra på mig en tjocktröja och sätta mig på våran ute-plats i solen och plugga. Men jag väntar nog en liten stund för solen når inte riktigt in på ute platsen än.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!! :)



Detsamma till er :)

2011-04-08 @ 10:27:52
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback