Köpt i ullared

Lucas är sjuk, natten till igår fick han feber och har haft hög feber ända sen dess.. Så jag har inte hunnit sitta vid datan så mycket och därför inte hunnit uppdatera på bloggen. Men nu sover Lucas så jag tänkte lägga upp bilder på de vi köpte i Ullared. Det är några saker som jag inte kan lägga upp bilder på än för de är presenter. Men det mesta kan jag visa.


Blomlökar, ryggsäck, vantar till Lucas, liten fotboll, ram, skumbad, bestick till Lucas, dreggellappar, badrumsmatta, handdukar.

Verktygslådor, färg, diskmedelspump, färgpatroner till skrivare, sax, gitarrsträngar, påskägg, musmatta, korv till hund (Ossi).

Mina kläder: trosor, sockar, leggings, svart kofta, svart fleecetröja, vitt linne, gult linne.

Lucas fick kläder av farmor och farfar: en t-shirt med cars, shorts med cars, jeansskjorta.

Lucas kläder som vi köpte: jeans, vit t-shirt, svarta och gråa mjukisbyxor.

Mer kläder till Lucas: vit t-shirt med apa, shorts, regnkläder, blå t-shirt, lila t-shirt, två gröna freecetröjor.

Till Lucas: färgpennor, kritor, fingerfärg, vattenfärg, ansiktspennor, papper, stor lastbil, traktor, monster truck, spadar, kratta, hink och vattenkanna.

Sen köpte Johan ett par jeans, sockar och en t-shirt som jag inte har tagit kort på. Vet inte om jag glömt något annat. Och så är det ju lite presenter som sagt.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

åh så mycket fint =)

jag MÅSTE ta mig en sväng dit dock EFTER lillebror kommit å jag fått lite mer kraft haha



föresten kan du kanske skriva ut den där avin om babyboxen te mej? =)

2011-03-21 @ 13:08:02
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma (bonusmormor)

Väääldigt mycke fint! Bra jobbat :) Lucas gröna fleecetröjor ser väldigt mysiga ut...fanns de i vuxenstorlek?? :)

2011-03-23 @ 13:06:55
Postat av: Sandra & Novalie

Va mycket bra och fina saker ni fyndade med er hem! Jag vill också åka dit och shoppa. Men vi bor ju så långt ifrån det :/

2011-03-26 @ 18:48:05
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback