Kladd med fingerfärg!










Imorse efter frukost och bompa så tog jag fram fingerfärg till Lucas. Eftersom han har vart så känslig för att bli kladdig så tog jag fram pensel och "förkläde" till honom. Men idag brydde han sig inte alls om att han blev kladdig. Först målade han en stund med penseln, och sen tänkte jag att vi skulle trycka hans händer på pappret. Så jag målade grön färg på hans ena hand och tryckte på pappret. Sen trodde jag att han skulle bli sur och vilja att jag skulle torka bort färgen, men de blev han inte. Han kladdade runt färgen i ansiktet istället :P Så satt han och kladdade med färgen en stund, men tillslut blev han trött på färgen och som ni ser på sista bilden så va han inte så nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback