Fredag



I fredags eftermiddag så gick jag och Lucas till lekplatsen. Jag lyckades klanta till det och så i knät ganska ordentligt på en av snurr-grejerna, såklart va de precis när vi kom dit så jag fick halta runt på lekplatsen :P Det va inte nåt speciellt härligt väder ute, blåsigt och mulet så Lucas orkade inte leka så länge. Vi gick en sväng till ica och handlade lite innan vi gick hem.

Johan kom hem vid 5 och lekte med Lucas, sen åkte han igen vid 6. Han skulle ut på krogen med några kompisar. Lucas somnade vid halv 8 och jag värmde en fryspizza som jag åt till kvällsmat. Såg på två filmen på kvällen, först såg jag på "Pappa på burk" och sen såg jag på "Eat pray love". Båda filmerna va riktigt bra! :) Sen somnade jag vid 12, Johan kom hem vid 3 på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback