Fredag morgon

Nu tycker jag att Lucas snart kan vakna så att vi kan äta lunch :P Han har sovit i 2 timmar så han vaknar nog strax. Jag har precis sett 2 avsnitt av ghost whisperer, finns inte så mycket annat att göra medans Lucas sover. Städade gjorde vi igår så då kan man vila lite nu.

Idag gick jag och Lucas upp vid 8, eller rättare sagt jag gick upp vid 8. Lucas hade vart uppe en stund och lekt. Efter frukost och mys i soffan framför bompa så badade Lucas och jag duschade.

Nu vaknade Lucas, så mycket hann jag skriva :P Han sitter bredvid mig nu och piggnar till lite efter vilan, kollar lite på I drömmarnas trädgård. Så nu ska jag värma maten som blev kvar från igår när jag gjorde köttgryta med ris.


Busungen i badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback