110309




Johan hämtade mig och Lucas efter dagis och skola idag. När vi kom hem så gjorde vi semlor, Johan hade köpt med sig grejer till det. Lucas va mest intresserad av att äta mandelmassan när vi gjorde dom :P Jag åt inte nån semla, inte sugen på de alls. Johan åt en och Lucas slickade bara av grädden på sin.

Orkar inte skriva speciellt mycket nu, ska ta en dusch och gå och lägga mig. Har inte hänt speciellt mycket idag, Lucas har vart på dagis, jag har haft psykologilektion och nu på eftermiddagen har vi ätit mat och myst. Trist väder har det vart också.


Lucas hjälper pappa att skruva isär vårat gamla köksbord :)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Det är så himla gott med semlor, älskar verkligen det. Äter det lite för ofta bara, haha!



Lucas är så fin i sin carströja. älskar den gröna färgen! Kram

2011-03-11 @ 08:58:11
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback