Vilken härlig dag!

Vilken underbar dag vi har haft idag! Så härligt väder och vi har hunnit med så mycket skoj :) Först imorse var vi ju en sväng hos mamma & Emma, efter att Lucas sovit så gick jag & han ut till margretegärdeparken och åt pannkakor i solen och nu på eftermiddagen så har Melissa, Marcus & barnen vart här och grillat. Så det har vart en riktigt bra dag! Nu ska jag gå och lägga mig, körlektion kl 8 imorn och sen ska jag göra provet för att få ge medicin. Så Lucas ska vara på dagis hela dagen.

Har inte hunnit lägga in bilderna från grillningen på datorn än så dom lägger jag upp imorn. Men här kommer lite bilder från våran lunch i solen, så mysigt! Lucas åt hur mycket pannkaka som helst, sen matade han Maja med resten :P Jag passade på att sola lite och så lekte vi på lekplatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback