Måndag igen..

Tar en paus i städandet. Idag gick vi upp när klockan ringde, de va ett tag sen vi gjorde de. Jag skulle iväg på körlektion kl 8 så Lucas skulle lämnas på dagis halv 8. Efter körlektionen så cyklade jag hem, tog en promenad med Maja och sen gick jag hem & började med städningen. Lika bra att få det gjort när Lucas är på dagis.

Ska fixa iordning lite lunch nu och sen ska jag städa det sista innan jag ska cykla iväg och hämta Lucas igen :) Ska hämta honom vid 2 efter att dom sovit, sen ska vi hitta på nåt kul innan jag ska iväg och jobba vid 5. Johan & Lucas får eftermiddagen själva tillsammans för jag ska jobba mellan 17 & 22.

Här kommer några av bilderna från söndagen i Ed





Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

vincent skulle älska att följa med ut till Ed om de finns massa traktorer och sånt skoj :D

han stannar ju upp varje gång han ser traktorter eller lastbilar på vägen

2011-06-27 @ 12:56:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback