Godnatt!

Nej nu måste jag verkligen sova! Klockan är ju redan 2 på natten, inte bra det här.. Lucas kommer ju säkert vakna lika tidigt som vanligt imorn och då kommer jag vara jättetrött. Jaja jag överlever nog :P

Har vart en trevlig dag, kväll & natt iaf! Ikea hela dagen. Sen kom Becka, Emma & Tc hit på kvällen och så kollade vi på film och åt godis tills klockan va 12 ungefär :) Och nu har jag fastnat här vid datorn och läst bloggar och pratat med fina Sandra på msn! Men nu får det nog bli sängen för min del, det är bara jag och min lilla prins hemma nu. Min stora älskling är i Ed.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Det är alltid lika roligt & trevligt att prata med dig, synd bara att vi inte kan umgås också :(

2011-06-18 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback