18 års kalas

Jag ligger lite efter med uppdateringen här på bloggen, så det kommer lite i taget.
Här kommer lite bilder från i lördags när Frida hade kalas för släkt och vänner :) Jag kunde tyvärr bara vara med en liten stund i början av kalaset för sen skulle jag jobba.. Men Johan och Lucas va med på kalaset så det är Johan som har tagit dom flesta bilderna.

Frida hade köpt vita talrikar & muggar + färg så alla som kom till kalaset fick måla en mugg eller talrik. Man fick måla precis som man ville och så ska Frida använda muggarna och talrikarna sen när hon flyttar hemifrån.




Det var det enda som jag hann vara med på, Lucas målade en liten talrik, jag målade en stor talrik och Johan målade en mugg.


Efter att jag hade målat så var jag tvungen att åka till jobbet. Jag vet inte allt som gjordes på kalaset men jag vet att dom åt mat, gick en tipspromenad som mamma hade gjort om Frida och så hade dom någon musik tävling.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar - TÄVLING PÅGÅR

fina Frida =)

vilken rolig ide att göra sådär med tallrik&glas :D

2011-07-27 @ 20:06:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Jäklar vad snygg tallriken du målade blev. Ja Lucas och Johan är såklart fina konstnärer också ;)

2011-07-29 @ 21:39:23
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback