Måndag eftermiddag

Sitter och ser på näst sista avsnittet av säsong 6 på One tree hill. Det är tredje gången jag ser alla säsonger från början nu, och när jag sett sista avsnittet av säsong 6 så ska jag börja se säsong 7 och den har jag inte förut.

Vid 5 och så kom Johan hem och så åkte vi hem till mamma & Emma. Emmas föräldrar är på besök där och vi skulle äta mat tillsammans med dem. Mamma & Emma hade gjort en god kycklinggryta med ris till :) Så fick jag även mysa med lillasyster Mira.


Söta lillasyster!



Lucas leker med bilar hos mormor

Helt plötsligt la han sig ner på kudden, trött??

Ne bara busig :P

Sötnos

Lucas tittar på Mira som sover :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så söt liten lillasyster..:) Och även en söt son har du:)

2011-01-18 @ 19:09:46
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback