Lördag morgon!

Hade hoppats på att få sovmorgon idag eftersom Lucas va vaken så länge igår. Men det fick vi inte, han vaknade klockan 7 och gick upp och lekte. Men det gjorde inte så mycket, man hinner med mycket mer om man går upp i tid :)

Lucas kom med dockan idag när han vaknade, han är ju mest intresserad av bilar så det är ju det han har mest av. Men han har min gamla docka också, tänkte att han får ha den och om han är intresserad av att leka med den så kan vi isf köpa mer för det känns onödigt att köpa massa dockor om dom ändå bara ska ligga i en låda.

Han har inte grejat så mycket med den tidigare, men idag kom han med dockan :) Han bäddade i sin säng åt dockan, körde den i vagnen och matade henne :) Sötnos!


Promenad med dockan

Lucas bäddar åt dockorna :)

Bäddat ner dockan i vagnen

Laga mat och mata dockan :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

sötis!

2011-01-15 @ 18:48:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha, jo det ska jag verkligen göra. Sen ska jag ta mig en sömntablett så jag får sova några timmar så jag orkar busa heela dagen imorgon med ungen min när vi är lediga :)

Vad go Lucas var med dockan. Ellie började också vips leka med dockan. Kan det vara så att dagis spelar in kanske?

2011-01-15 @ 20:48:17
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Frida

så himla söt med dockan!! :) matar henne och allt ^^



sv: tack!<3

2011-01-16 @ 15:00:57
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback