Fredag!

Shit vad jag är trött nu asså.. Tänkte gå och lägga mig för en timme sen typ, men dom har fest i lägenheten bredvid och det låter väldigt högt in till oss.. Det låter såklart värst i vårat sovrum.. För en stund sen så skrek dom och bankade och höll på men nu har dom lugnat ner sig lite så nu ska jag strax gå upp och lägga mig. Lucas sover gott iaf och det är tur! Och det är skönt att det inte är fester som stör oss så ofta, har bara hänt en gång tidigare i denna lägenheten.

Idag va jag ju och simmade som jag skrev i tidigare inlägg. Köpte ett 3 månads kort för 615 kr, så nu ska jag försöka simma 2 gånger i veckan! Idag simmade jag 1000 meter på en halvtimme, ska nog simma lite långre nästa gång. Sen gick jag hem och bara tog det lugnt en stund innan jag skulle hämta Lucas på dagis vid halv 2, gick inte hem efter dagis utan vi gick till Mamma & Emma. Det va bara Emma, Mira och Ossi hemma när vi kom :) Lucas lekte med bilarna och jag fick mysa med Mira medans Emma duschade! :) Frida kom hem och busade med Lucas. Och lite senare kom mamma och Johan också hem från jobben.


Mira somnade i mitt knä, mys! ♥


Lucas med lillmoster :)

Finaste ungarna!



Busa med moster är skoj!


Sötaste flickan!


Jag och mamma åkte iväg och handlade lite mat och sen lagade vi mat :) Såg på Let´s dance och parlamentet innan vi åkte hem igen.


Lucas myser med Ossi :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja har inte tänkt på de att Mira faktiskt är Lucas moster de är ju lixom din syster :p lite tufft att Lucas är äldre än sin moster ;)

2011-01-29 @ 08:39:21
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback