Fredag kväll

Sitter just nu själv hemma i soffan, Lucas ligger och sover sen 2 timmar tillbaka och Johan är i Ed. Han ska köra nåt bilrace imorn så han blir borta hela helgen.

Idag har vi inte gjort jättemycket, morgonen blev lugn med mys i soffan och bokläsning. Efter lunch kom Johan hem för han hade tagit ledigt för att komma iväg i tid till Ed. Vi åt lunch och städade lite innan han åkte iväg. Senare på eftermiddagen gick jag och Lucas ut och matade fåglarna i hasselbacken och sen gick vi hem till mamma & Emma och fikade lite. På vägen hem handlade vi massa onyttigheter och nu sitter jag här.

Blir inte så mycket mer än några avsnitt av One tree hill och chokladpudding för mig ikväll. Men imorn ska vi till leklandet tillsammans med Melissa, Vincent och Marcus, ska bli kul! :)
Hoppas ni har en bra kväll!



Mina älsklingar, Lucas blir så glad när pappa kommer från jobbet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback