Beautiful Blogg Award

Jag har fått en Beautiful blogg award av Melissa! :)


Ta upp närmaste bok och slå upp sida 18 rad 4 vad står det där?
Hilma vill inte längre ha en elefant. Den kunde nog vara rätt trevlig, men när allt kommer omkring, ett ganska besvärligt keldjur. (En av Lucas böcker)

Vad var det senaste du såg på tvn?
Mumintrollen tillsammans med Lucas.

Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Lucas som sitter och läser saga.

När var du senast utomhus och vad gjorde du där?
Tidigare idag mellan 1 och halv 4 då Lucas och jag va på stan.

Vad har du på dig?
Underkläder, mjukisbyxor, linne och tjocktröja.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ett tag sen jag såg en film, men idag såg jag på One tree hill serien :)

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej, trivs bra i sverige. Är roligare att resa utomlands ibland :)


Skickar vidare denna award till:
Frida
Sandra
Carro
Sandra & Novalie
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback