110131

Trött, trött, trött beskriver min dag bäst.. Var trött när jag vaknade imorse och jag har vart trött hela dagen. Gick upp vid 6 och lämnade Lucas på dagis strax före 8. Vid 9 började min lektion, programhantering, och precis innan lektionen börjar så får jag världens huvudvärk som jag har under hela lektionen.. Drack massa vatten under lektionen så sen vid halv 12 när jag gick hemåt efter lektionen så började huvudvärken släppa iaf.

Gick hem och åt lite frukt och packade badkläder och så gick jag till badhuset och simmade. Idag simmade jag 1000 meter på en halvtimme som i fredags. Även om jag va väldigt trött så va det skönt att simma. Sen gick jag och hämtade Lucas vid 2, han hade precis vaknat och va pigg och glad! :) Han gick själv en bit på vägen hem så det tog en stund.
Nu på eftermiddagen har vi inte gjort mycket alls, jag gjorde korv och bröd när vi kom hem från dagis. Sen såg vi på tv och myste. På kvällen har jag sett på familjen annorlunda och spårlöst och nu ska jag sova!


Världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback