110130

Ikväll har vi haft besök av mamma, Emma, Sara & Mira :) Vi bjäd hit dom på middag, Johan gjorde potatisgratäng, kött och rödvinssås vilket var riktigt gott! :) Så såg vi på solsidan och åt chokladpudding. Nu ser jag lite på Wallander som går på tv, vet inte om jag orkar se fördigt på hela eller om jag går och lägger mig snart.


Lucas med mormor och moster Mira :)



Imorgon har jag programhantering mellan halv 9 och 11, så Lucas ska till dagis. Tänkte se om jag kunde simma imorn innan jag hämtade honom från dagis igen. Lika bra att passa på när jag ändå inte kan hämta Lucas från dagis när dom sover där. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Låter som en härlig söndag!

2011-01-31 @ 20:16:11
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback