110123







BUSUNGE!! ♥



Ska strax gå och lägga mig, imorn är det skola igen. Har ju vart hemma ett par dagar eftersom både jag & Lucas hade feber och Lucas har vart och är fortfarande förkyld. Men imorn blir det skola och dagis igen, men jag har bara en lektion mellan 9 och 11 så det är skönt!

Idag badade Lucas på morgonen och efter det sprang han runt naken och lekte :P Spegeln är jätterolig!! När han hade sovit på förmiddagen så åt vi lite lunch och sen kom min morbror och hämtade oss. Vi lämnade av Lucas hosa mamma & Emma och sen övningskörde jag. Jag har ju inte kört på ett tag nu, har inte vågat när det vart så mycket snö och halt. Men nu ska jag (försöka) komma i gång ordentligt med övningskörnigen, vill ha mitt körkort!
det gick ganska bra att köra idag iaf.
Nu på kvällen kom Johan hem igen och vi har käkat lite smörgås och sett på solsidan.
Ne nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback