110118

Sitter och väntar på att diskmaskinen ska bli klar, sen ska jag sova. Har sett två avsnitt av One tree hill, säsong 7 ikväll. Jag lagade mat ikväll, det blev lax, klyftpotatir och ugnsbakade morötter med fetaostsås. Klyftpotatisen, morötterna och laxen blev jättegod. Såsen däremot blev inte god tycker jag, men det beror nog på att jag inte är jätteförtjust i fetaost.. Johan tyckte om den iaf :)





Dagen idag har vart ganska seg. Morgonen var mysig då var jag och Lucas hemma och lekte. Jag började skolan 10-40 så jag lämnade Lucas på dagis vid 10. Första lektionen var engelska och vi satt och pratade lite i små grupper men annars gjorde vi inget speciellt, fick reda på att jag fick godkänt på ett mini-prov som vi gjorde på första lektionen och det va skönt eftersom engelska inte är mitt favorit ämne :)
Sen hade jag svenska B och då stod läraren bara och gick igenom samma sak hela tiden, sånt som jag redan har hört förut. Så den lektionen blev väldigt seg.. Tillslut var klockan 3 iaf, gick och mötte Frida och så hämtade vi Lucas från dagis. Sen gick vi hem till mamma och Emma och fikade tillsammans med dom, Emmas föräldrar och min mormor och morfar :) Men jag och Lucas stannade inte så länge för Lucas var väldigt trött. När vi kom hem sås har vi bara sett på barnprogram för Lucas orkade inget annat, vet inte vad dom har gjort på dagis idag men Lucas var riktigt trött :P Han somnade redan halv 7.

Äsch, vilket tråkigt inlägg det blev. Imorgon är en ny dag. Hoppas att vi är lite piggare då :)

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hej!

Min lille heter också Lucas =) Hoppas vi "ses" igen!

Trevlig dag!

2011-01-19 @ 14:58:13
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)

2011-01-19 @ 15:13:22
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback