110113

Igår va det en ganska seg dag, var väldigt trött och var inte alls sugen på engelska och svenska lektion.. Men jag lämnade bussen och gick iaf tills skolan, 10.40 började första lektionen och när klockan va 3 fick jag äntligen gå och hämta min älskling från dagis igen. När vi kom hem plockade jag undan disken, städade toan och dammsög undervåningen. Johan kom hem strax före 5 och då åkte äntligen granen ut, ville haft bort den för 1½ vecka sen men nu är den iaf äntligen borta. Blev en jääävla massa barr i hela hallen, det finns verklgen inget värre att dammsuga än granbarr. Nu är alla julsaker borta förutom dom små lila kulorna som hänger i fönstret i hallen, dom ska också bort nu och det är så himla skönt att fått bort julsakerna.


Strax före 6 kom mamma, Emma Sara & Mira hit, dom hade med sig tulpaner, lite salvor till Lucas (eftersom han är så torr), och mängder med bullar. Så vi fikade och Lucas läste bok med moster Sara :) Trevlig kväll!
Lucas somnade som en stock strax före 8 och lite senare åkte dom andra hem. Jag & Johan gjorde varsin hamburgare med pommes till (sen) middag.



Mamma & Emma hade köpt med sig wienerbröd och sockerbullar och Johan hade köpt en tårta och kakor på väg från jobbet, så vi hade en del till fikat ;p



Emma, mamma & Mira :)


Sockerbullar är gott ^^


Lucas bjöd moster Sara på kaka, men hon tycker att det är lite småäckligt med dreggel och sånt så Lucas fick äta upp kakan själv :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var skoj :)

Va mysigt! Kul att ni ska åka iväg tillsammans i sommar :)

2011-01-14 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback