110111

Nu ska jag strax sova, jag & Johan har precis sett på Batman Begins. Fastnade framför tv-programmet "Drömmar om ett leende", man blir så glad av att se när barnen får hjälp!

Idag har jag vart i skolan igen, första dagen efter jullovet. Jag hade engelska A och svenska B. Dagen gick hyfsat fort och sen fick jag hämta min älskling från dagis igen :) Han blev så glad att han slängde iväg leksakerna som han höll i när han såg mig, mammas älskling ♥ Han hade iaf vart väldigt glad på dagis idag också.

När vi kom hem blev det mest mys i soffan, Lucas va lite trött efter dagis. Men trots att han va trött så röjde han runt med leksakerna en stund här hemma, hela vardagsrumsbordet var fullt :P Han somnade så fort han druckit upp vällingen.


Lucas dukar med plastskålar och silverbestick :P



Tröttis ♥


Nu säger jag godnatt, skola imorn igen. Tror att jag börjar rätt sent om jag minns rätt. Men Lucas vaknar ju tidigt som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback