110107

Sitter just nu i soffan efter att ha ätit lunch, Lucas kryper runt på golvet med sina bilar :) Idag har vi inte gjort mycket alls, Lucas hostar fortfarande och hostan blir värre på natten vilket betyder att han inte sover så jättebra. Johan är i Ed han åkte ju dit igår morse och kommer hem ikväll.



Igår var vi hemma på förmiddagen, lekte lite och jag passade på att dammsuga också. När Lucas hade sovit och vi hade ätit lunch så kom mamma och hämtade oss. Åkte hem till mamma & Emma en sväng och så åkte jag, Lucas och Emma till kära barn och torp. När vi kom tillbaka till mamma & Emma så lagade mamma mat, hemmagjorda hamburgare :)

Jag & Lucas åkte hem vid 8 och Lucas somnade direkt efter vällingen. Jag såg på Lets dance och One tree hill innan jag gick och la mig.


Lucas handlar på maxi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback