Lucas målar!

Igår skulle jag och Lucas åkt till Ikea tillsammans med mamma, Frida, mormor och morfar. Men det blev inte av pga lite olika saker. Så jag och Lucas va hemma istället och när vi hade kollat på filmen Gustaf så la jag en vaxduk på golvet, och la fram ett stort papper och fingerfärg som Lucas kunde måla med :) Lucas tycker att det är jätteskoj att måla, men han är lite känslig när det gäller att bli kladdig. Så han fick måla med en pensel :P Han råkade trampa i färg ett par gånger och då ställde han sig på ett ben och gnällde tills jag torkade bort färgen :P Han målade läänge och när han nästan va klar så kom Johan hem :)











Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

sötis =)

vincent kan oxå va sådär såfort han får lite kladd nånstans så är de kaos haha

synd att vi inte hinner ses i veckan..

2011-02-27 @ 10:55:05
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Va fint. den får ni rama in och göra en tavla av. Måste köpa färg till Novalie så hon med kan få måla! Kram

2011-02-27 @ 11:49:27
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Emma (bonusmormor)

Vilket konstverk!! Va duktig han är :) Den bilden kan bli värd mycket när han är erkänd konstnär :)

2011-02-27 @ 18:21:00
Postat av: Lina

Vad smart med pensel till fingerfärgen, det har jag inte tänkt på. Det får vi ta och testa här hemma :)

2011-03-01 @ 11:56:45
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback