Lillasyster Mira

Tack för era fina kommentarer om Mira! :)

Strax efter 1 på natten kom vi iaf äntligen hem. Emma släppte av mig hemma innan hon och Mira åkte hem och jag somnade i stort sett direkt efter att jag borstat tänderna och lagt mig i sängen. 

Vi kom ju dit igår vid 19.15 och jag tror att klockan va typ halv 8 när Emma och Mira fick ett rum. Som jag skrev i tidigare inlägg så satt jag kvar i väntrummet tills klockan va strax före 21 och då kom en sjuksköterska och hämtade mig. När jag kom in till Emma och Mira så hade läkaren fortfarande inte vart där, dom hade bara suttot och väntat.. Precis när dom kommit in på rummet så hade Emma tagit tempen på Mira och tagit ett urinprov, men det va allt som hade hänt och Mira hade fortfarande feber..

Mira sov oroligt och vaknade då och då, vid 9 fick hon mat. Vi väntade och väntade och vid 22 kom läkaren och kollade på Mira. De står redan i ett tidigare inlägg men lungorna lät bra och halsen såg bra ut, men han trodde att hon kanske hade öroninflamation. det va väldigt svårt att se i hennes små öron sa han men hon reagerade väldigt starkt när han grejade med öronen..

Sen väntade vi ännu mer och efter ca 2 timmar, då va klockan typ 12 på natten så kom äntligen en sjuksköterska och tog prover på Mira. Såklart så hade Mira precis lyckats somna och sov jätteskönt istället för oroligt och blev jätteledsen när hon blev väckt för att ta prover :( Vi väntade i ytterligare en timme innan vi fick veta att proverna såg bra ut och vi fick åka hem. Men Emma och Mira skulle tillbaka idag till öronläkaren för att kolla närmare på Miras öron.

Fick ett mess av mamma nu där det stod att Mira hade sovit hela natten och ätit mat på morgonen. Nu ska dom strax åka till läkaren för att kolla hennes öron. Hoppas det går bra och att hon inte har öroninflamation!


Lilla, lilla Mira ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad skönt att höra att det inte va något allvarligt med henne..

2011-02-25 @ 13:19:09
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback