Lööördag!

Igår kom morfar och hämtade mig och Lucas vid 1 :) Vi åkte ut till mormor och morfar och åt lunch tillsammans med dem och mamma, Emma, Agneta, Peter och Andreas.

Efter lunch visade mormor lite rörelser i chi gong, Emma, Elin och Agneta körde de med henne. Lucas kollade fundersamt på vad dom höll på med. Mamma satt med Mira och jag & Lucas mplade lite istället för chi gong. Sen gick jag och Lucas ut en sväng. Och när vi kom in igen så hade dom lagt ut stora kuddar på golvet och skulle massera fötter. Det ville Lucas va med på så jag masserade hans fötter och han verkade tycka att det va skönt :) Men mest tyckte han att det va skoj att vi satt i ring på stora kuddar på golvet :P


Lucas med gammelmorfar och gammelmormor :)

Det finns massa roliga saker där, roligast är nog speldosorna som spelar musik och snurrar :)



Ute på lekplatsen :)

Fotmassage


På eftermiddagen åkte jag & Lucas med mamma och handlade mat och sen åkte vi med hem till dom :) Jag fixade hemmagjord pizza till oss och så åt vi innan Melodifestivalen. Efter Melodifestivalen så såg vi på Gaygalan innan jag gick och la mig, jag och Lucas sov i Fridas rum för hon va inte hemma. Lucas somnade vid halv 9 så jag ville inte väcka honom för att åka hem.



Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gott med hemmagjord pizza :)

2011-02-20 @ 15:56:15
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback