En dag på torp!

Äntligen är Lucas frisk igen! :) Ingen feber igår och ingen feber idag. Idag va han lika pigg som vanligt. Kände att jag inte orkade sitta inne en dag till, så jag ringde min mormor och frågade om hon ville följa med till torp och det ville hon :)

Så när Lucas hade sovit på förmiddagen så tog vi bussen ut till torp. Vi började med att äta lunch på Briggen, jag åt en väldigt god bakpotatis med kycklingröra. Sen gick vi och kollade i olika affärer, jag provade några bh:ar och fick två av dom av mormor :) Sen hittade jag en snygg skjorta som jag köpte till mig själv, inte ofta jag köper kläder till mig själv nu för tiden :P Köpte även en tjocktröja till Lucas. Och Lucas fick en tröja, en mössa, en polisbil och två spadar av gammelmormor, tack för alla fina saker! :)
Blev även lite fika på torp, och sen kom morfar dit. Dom åkte hem strax efter fyra och lite senare så kom Johan och hämtade mig och Lucas.


Fika på torp, chokladboll är Lucas favorit! :)


Lucas kollar på barnprogram med sin polisbil, han älskar sin nya bil! Han har lekt med den hela kvällen :)


Lucas med sin nya tröja och nya mössa :) Han vill absolut inte stå still framför kameran nu för tiden så de är lite svårt att få bra kort..

Johan åkte iväg till en kompis vid sex och jag och Lucas myste i soffan framför tv.n. Lucas somnade som en stock vid 7 så nu sitter jag själv i soffan, slängde in lite pommes i ugnen förut. Orkade inte fixa nåt annat till middag.. Nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer och kommer nog inte göra så mycket annat ikväll. Johan kommer väl hem inatt någon gång, så honom orkar jag inte sitta uppe och vänta på.




Lucas nya grejer!

Polisbil, spadar och mössa från gammelmormor

Tröja från gammelmormor och tjocktröja från mamma


Bh:arna jag fick av mormor

Skjortan jag köpte till mig


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Åhh vilken läcker tröja han fick, den blåa! Riktigt stilig. (den han har på sig på bilden) Och vilka fina färger på Bh:arna och skjortan =)

2011-02-11 @ 22:22:15
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

kul att shoppa lite till sig själv =) de är ju inte allt för ofta det händer nu när man har barn ;)



tack så mycket =) ville ju lägga till lillebror i magen nu när man vet hihi

2011-02-12 @ 08:45:42
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback