Tisdag morgon



Lucas har fortfarande feber.. Igår kväll somnade han ju vid 7 och sen vaknade han när jag gick och la mig strax efter 10. Tog tempen på honom då och han hade 39,7.. Stackars mammas bebis ♥ Han fick iaf alvedon och så gick vi och la oss igen. Idag har han vart hyfsat pigg, febern har gått ner till 38 nu på förmiddagen och han har lekt lite och sett på barnprogram.

Nu sover han så jag ska lägga mig i soffan och kolla lite på tv. Till lunch blir det nog det som är kvar av kycklingsalladen sen igår kväll.

Det är jättefint väder ute, känns väldigt trist att sitta inne.. Men jag funderar på att bädda ner Lucas i vagnen och gå ut en liten sväng efter lunch, bara för att få lite frisk luft. Men vi får se, beror på hur pigg Lucas är.


Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret iaf!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell & Melvin & gravid ★

Tack! =) ne har ingen aning om vem som bor i min mage. Ska till Näl på UL nästa vecka, ska då fråga om de ser, men vet att de helst inte berättar. Med sonen kolla vi kön i GBG men denna gången skiter vi nog i det =) ja, om de inte vill berätta nästa vecka vill säga :P

2011-02-08 @ 12:47:48
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell & Melvin & gravid ★

sv: Magkänslan säger mig att det blir en liten gosse till, men min dotter vill så gärna ha en lillasyster så vi hoppas på det :)

2011-02-08 @ 13:19:19
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hoppas han kryar på sig!

Vincent har ju längtat efter att leka med sin kompis nu när han äntligen är frisk =)

2011-02-08 @ 18:50:02
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback